Stage Waterschap Rijn en IJssel

Medewerker Servicedesk ICT

  • Opleidingsniveau
  • Reageren t/m 05 augustus Je hebt nog 31 dagen
  • Plaatsingsdatum 17 juni 2024
  • Standplaats Doetinchem

Werken bij Waterschap Rijn en IJssel is dynamisch, uitdagend en maatschappelijk nuttig. Wij zorgen voor veilig, schoon en voldoende water in Oost-Gelderland, het zuiden van Overijssel en het zuidoosten van de Veluwe. Wij werken ook hard om de gevolgen van het veranderende klimaat op te vangen. Dat doen we samen. Ook jij kunt bijdragen. Bekijk wat wij doen

Waterschap Rijn en IJssel zoekt voor de unit Informatie en communicatietechnologie een:

Medewerker Servicedesk ICT
Standplaats Doetinchem, 36 uur  

De unit ICT (ca. 40 fte) is verantwoordelijk voor het optimaal inzetten van informatie- en
communicatietechnologie gericht op een efficiënte informatievoorziening voor ca. 650 gebruikers. Omdat het aantal gebruikers in de afgelopen jaren erg is toegenomen, zijn wij op zoek naar een nieuwe collega!

 Je komt te werken in een dynamische omgeving waar geen dag hetzelfde is. De unit ICT volgt ontwikkelingen op de voet en jij krijgt de mogelijkheid en vrijheid om de nieuwste technieken en methodes toe te passen. 

Als 1e lijn Servicedesk Medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor de gebruikers van onze ICT-systemen. Je bent verantwoordelijk voor het aannemen, registreren, oplossen en afhandelen van incidenten, vragen en verzoeken die binnenkomen via de telefoon, e-mail en ons Self-Service Portal.

Je biedt ondersteuning op gebied van hard- en software en autoriseert toegang tot informatie en applicaties. Daarnaast werk je nauw samen met je collega’s van de Servicedesk (1e lijn), Werkplekbeheer (2e lijn) en Systeembeheer (3e lijn) om de beste service te verlenen aan onze eindgebruikers. De eindgebruikers zijn uiteenlopend van strategisch tot operationele medewerkers. Je draagt bij aan het verbeteren van de werkprocessen, kwaliteit en dienstverlening van de ICT Servicedesk.

Wat vragen wij van jou?

  • Je beschikt minimaal over een afgeronde opleiding in de richting van ICT, dienstverlening of vergelijkbaar of hebt drie jaar relevante werkervaring richting ICT.
  • Je hebt een klantgerichte, proactieve en oplossingsgerichte houding. Je bent bereid om met de gebruiker mee te denken in mogelijke oplossingen en zorgt dat de klant met een blij gezicht de deur uitgaat.
  • Je bent communicatief vaardig en hebt een vriendelijke houding richting medewerkers. Dit laat je zien in het persoonlijke contact met de gebruikers, maar je zal je ook goed moeten verwoorden in schrift. Je zult bijvoorbeeld meldingen goed verwoorden en een artikel kunnen schrijven op de medewerkerspagina.
  • Je signaleert feedback en zet deze om in acties.
  • Je kunt goed je weg vinden in een dynamische werkomgeving en bent stressbestendig.
  • Je hebt kennis van iPhone, iPad (IOS) en Windows 10 en 11.
  • Ervaring met TOPdesk, Office 365 en Active Directory (AD) is een pré.

Wat bieden wij jou?

  • Wij bieden jou een fijne werkplek met betrokken collega’s, een informele sfeer en volop mogelijkheden die bijdragen aan lekker werken & vitaliteit.
  • Een passend maandsalaris tussen € 2.996,- en € 3.847,- (schaal 7) bij een 36-urige werkweek.
  • Een Individueel Keuze Budget (IKB) van 21% van je bruto jaarsalaris. Met het IKB kun je je arbeidsvoorwaardenpakket gedeeltelijk zelf samenstellen, het bestaat namelijk uit geld en verlofuren dat je kunt inzetten wanneer het jou uitkomt.
  • Een persoonlijk budget van € 6.000,- om opleidingen, cursussen en activiteiten te volgen in een periode van 5 jaar.
  • Een vergoeding van maximaal van € 850,- om je thuiswerkplek arbotechnisch in te richten. Van ons ontvang je daarnaast een thuiswerkset om optimaal thuis te kunnen werken.
  • Een thuiswerkvergoeding van € 3,- netto per thuiswerkdag.
  • Je ontvangt een reiskostenvergoeding voor zowel woon-werkverkeer en dienstreizen.
     

Informatie en sollicitatie
Ben je enthousiast en wil je graag bij ons komen werken?

  • Reageer dan vóór 5 augustus via het sollicitatieformulier op onze website, t.a.v. Ben Veurman, Manager Informatie- en Communicatietechnologie,
  • Voor meer informatie bel je met Ricky de Haan, 06- 52 60 09 48, Medewerker informatie- en communicatietechnologie. 
  • De eerste sollicitatiegesprekken vinden plaats op 13 augustus 2024.

Waterschap Rijn en IJssel hecht grote waarde aan je privacy. Wij gaan uiterst zorgvuldig met je gegevens om. Lees onze uitgebreide privacyverklaring op www.wrij.nl/privacy.

Sollicitaties die op een andere wijze binnenkomen worden niet in behandeling genomen. Werven van nieuwe medewerkers doen we graag zelf. Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.

Laatste stages

Bekijk alle stages