Opdracht Gemeente Ede

Allround medewerker Burgerzaken

  • Standplaats Ede
  • Aanvang opdracht 01 oktober 2024
  • Einde opdracht 01 februari 2025
  • Verlenging Halfjaarlijks
  • Reageren t/m 02 oktober Je hebt nog 13 dagen
  • Plaatsingsdatum 19 september 2024

Uren per week

36

Opdracht omschrijving

Allround medewerker Burgerzaken, een echte smaakmaker

Gemeente Ede is een groeiende gemeente met veel ambitie en uitdagingen. Dit vraagt wat van onze organisatie.

Als medewerker Burgerzaken ben jij binnen onze gemeente het eerste aanspreekpunt voor inwoners. En met meer dan 120.000 inwoners is geen dag hier hetzelfde. Dat maakt jouw werk niet alleen waardevol maar ook uiterst gevarieerd. Het contact met onze inwoners heb je fysiek aan de balie, telefonisch of digitaal via onze e-Diensten. Of het nu gaat om het opstellen van een akte, het voltrekken van een huwelijk, het wijzigen van de basisregistratie personen, jouw werk draait om de essentiële momenten in het leven van onze inwoners. Dankzij jouw vakmanschap zijn onze registraties betrouwbaar en actueel. Daarnaast ben jij dé vraagbaak voor je collega’s binnen het team Burgerzaken en het Klant Contact Centrum. Zo geef je gemeente Ede nog meer smaak. En daar ben je trots op, want je draagt echt iets bij aan onze hele gemeente met meer dan 120.000 inwoners.

Verantwoordelijkheden

In het kort behoren de volgende werkzaamheden tot jouw takenpakket:

  • in behandeling nemen van naturalisatie- en optieverzoeken.
  • Aanleggen van persoonslijsten
  • beoordelen van buitenlandse brondocumenten.
  • opmaken van akten Burgerlijke Stand. Je past zo nodig internationaal privaatrecht (IPR) en buitenlands personen- en familierecht toe.
  • verwerken van mutaties en correcties in de BRP.
  • beoordelen van alle digitale meldingen voor huwelijk/geregistreerd partnerschap.
  • voorbereiden en opstellen van voornemens en besluiten. Je vertegenwoordigt de gemeente bij hoorzittingen.

Laatste opdrachten

Bekijk alle opdrachten